Energi??

Vart tog den vägen?
Har insett att jag mår så här på grund av mina p- piller. Helt idiotiskt att jag inte har fattat det förut. Jag har ätit samma p-piller i nästan 5år och mått så här!! Och det har inte kopplat förrän nu.
 Aja nu tänker jag bara äta dem i en vecka till, sen aldrig mer!
Jag vill ha tillbaka min energi och glädje.
Jag har äntligen kommit igång o pyssla lite i alla fall. Har lånat symaskin av Johanna så nu ska det sys lite är tanken. ska försöka få upp nån bild senare om jag lyckas få ihop något vill säga ;)
Jag har lånat alla böcker som finns på bibblan om pyssel så nu jäklar!
I morgon blir det Winnerbäck med älsklingen Jessica!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0