God Jul!

Sitter i min soffa under täcket och äter choklad och lyssnar på musik.

Borde kanske gå och lägga mig egentligen men jag känner mig lite nostalgisk och jag har så svårt att sova då. Det är så mycket tankar som fladdrar runt i huvet.
En av mina sidor som jag inte riktigt är överens med.
Jag har en tendens till att fastna i gammalt som har vart bra och har då lite svårt att ta mig an nytt och ovisst.
Jag är kräfta så jag är sånn och kommer alltid vara det men ibland hindrar det mig att ta tag i saker.

Har haft en superfin jul, trots att vi inte har vart helt friska.
Känns lite tråkigt att barnen ska åka härifrån i morgon...

Och ett stort tack till tomten för alla fina julklappar.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0