blogg.

Nu har jag flera kvällar i rad försöka skriva ett inlägg men det har slutat med att jag har raderat o gått o lagt mig.
Det är för mycket som snurrar i mitt huvud så det går inte att förstå vad jag har skrivit.
Jag har kommit fram till att jag får nog ha olika teman.
Den här veckan får det bli syskon för det är nog det som snurrar mest.
Men först vill jag bara informera om att jag värdelös på svenska. menings uppbyggnad vad är det?
Och stava ska vi inte tala om. och det kommer garanterat vara särskrivningar o kommatecken vad är meningen med det? Jag har aldrig fattat vart de ska vara nån stans.
Du får helt enkelt leva med det eller strunta i o läsa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0