Dålig uppdatering..

Ja, så är det. Väldigt lite bloggande på sista tiden men jag inte haft någon lust alls.
Lucas sockor är klara. Hade inte tänkt att sticka några fler sockor sen för det är så förbannat tråkigt men nu råkade jag stöta på ett par supersöta på stickcafét som jag bara MÅSTE sticka :P
Lägger upp en bild efter jul för det ska nämligen bli en julklapp.

Nu har jag gått över till virkning och närmare bestämt mormorsrutor. Än så länge har jag inte tröttnat :) Tyvärr håller garnet på att ta slut så vi får se hur jag ska lösa det för filten är väldigt lite än så länge.

Jag har precis kikat runt på lite stick och virkbloggar. Man kan sitta hur länge som helst. JAg är helt yr i huvet och jag hitta så mycket som jag vill göra. Vet bara inte riktigt hur jag ska ha tid och framför allt råd att köpa garn. Jag får nog annpassa mina projet efter vad som redan finns i min överfulla garnkorg :P

Jag vart lite inspirerad av en en familj vars blogg jag råkade springa på förut. de hade infört köpstopp i ett antal månader för att spara pengar. De handla inget annat än mat.
 Ska fnula vidare på det lite. Jag tror att jag ska göra det efter jul. 



Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG!!!! Han äter sin fot :P

2010-11-29 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0