Äntligen!

Lilly har äntligen kommit ut!
Fick veta att Johanna skulle bli igångsatt kl 14.00 i torsdags sen började väntan.
Fick panik igår morse när jag kom på att jag inte hade hört nått än.
Det var grymt frutrerande när jag tog hissen upp till vån 6 och passera förlossningen på våning 5.
Var på helspänn hela dagen. Höll på att dö när jag fick leveransraport på att alla mina sms som jag skickat till Johanna och Henke hade kommit fram. Jag satt och glodde på telefonen i ungefär en timme, men inget hände. 18.45 ringde telefonen och Johanna meddelade att Väldens sötaste Lilly var ute och de mådde bra :)
Jag får se om jag vågar mig ner på stan och köpa nån fin liten klänning. Det finns en viss risk att jag kommer hem med hela Lindex tjejavdelning :P

STORT GRATTIS TILL JOHANNA OCH HENKE!!


Kommentarer
Postat av: Julia

naah va härligt att de gick bra för dem :)

Jag undrar hur gick det för dig med de där du skulle göra. vi får höras! och ses.

2010-10-31 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0