3 December

Vilken tur att det snöar lite till ute, det var ju inte så mycket snö redan :(
Jag tycker om att det är snö men jag tycker inte att det behövs mer.

Fredagkvällen kommer att spenderas i Görans paradis. Ska fortsätta slipa på min flygplansvinge.
Mitt mål är att bli klar med en vinge till sommaren :P Det tar lite tid och jag har ju inte så mycket tid till att bygga och inte alltid lust heller. Får se om jag kanske lägger upp en bild sen så får ni se vad jag pysslar med.

I mitt övriga pyssel har jag inte kommit så långt heller. Jag har sytt ihop rutorna till rader men sen har det inte blivit mer och inte har jag broderat den andra sockan heller. Jag vart så irriterad på första för att det inte gick någe bra så jag tappa lusten lite men jag ska nog ta tag i det i kväll.

I morgon blir det kanske IKEA om vädret tillåter.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0