Onsdag.

Idag har jag fått lite gjort men det är fortfarande kaos här hemma :) 
Basse kom med spjälsäng och dvd så nu står sängen på plats men jag måste åka och köpa en madrass till den. ska se om jag lyckas göra det i morgon kanske.

Gick och hämta Lucas på dagis vid tre och han var på bra humör för en gångs skull :) Han tycker inte om att bli hämtad så tidigt, han vill gå ut på gården och leka med de andra.
Vi gick till biblioteket och lämta tillbaka böckerna som vi läst tusen gånger och lånade massor av nya.
Nicklas kom vid halv fem och vi gick och skrev på alla tusen papper om att det är han som är pappa.
sen sprang jag hem en snabbis och åt innan det var dags för promenad med Cissi och Izor :)
Vi gick i över två timmar. Men jag har bra ont i fötterna nu.
Min tavla har äntligen kommit. tyvärr så hamna den på posten på norrköpingsvägen vilket jag inte hade tänkt mig. Så nu behövde jag ju i alla fall en bil och hämta den men världen snällaste cissi hämtar den åt mig med jobb bilen på fredag :)
Äntligen någonting att sätta upp på väggen här hemma.
Nej nu är klockan så där mycket igen.
Fattar inte att det ska vara så svårt att gå och lägga sig.
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0