Sova är ju onödigt..

En riktig skit natt har det vart.
Jag var så glad för att jag lyckades gå och lägga mig kl 22.
Kunde jag somna?
NEJ!!!!!
Valle vakna först vid 12 och då hade jag inte somnat än och sen ropa Lucas vid 2, då hade jag precis somnat. Vid halv 3 vakna Valle igen och knöla.
Somnade vid tre någon gång, då hade jag två barn i sängen och jag låg på kanten och kunde inte röra mig.
När klockan ringde 6.20 var jag inte så sugen på att gå upp..
Nicklas var snäll och skutsa Lucas till dagis så jag slapp stressa iväg dit i alla fall.
Nu sitter jag och väntar på att Valle ska bli trött så vi kan gå och lägga oss igen.


Kommentarer
Postat av: joline

Usch! Det låter inte roligt alls det där :( Hoppas nästa natt blir bättre! <3

2010-12-07 @ 16:30:41
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0