Ett år äldre..

Ja, så är det tänk att man har blivit ett helt år äldre sen förra gången man fyllde år :)
Fick så mycket bra grejor så! Pengar till klippning, träningskort och skor. målarbok, mp3 spelare, prickiga glas, gigantisk tekopp som jag sitter och sörplar gott te ur nu.
Tack så jätte mycket för alla fina saker och gratulationer.
Måste säga att det var väldigt smidigt att nån annan hade kalas på min födelsedag.
Behönde ju varken städa eller baka :)
Jag var ju iofs och städa på väldens bästa dagis.
Jag är så himla glad att Lucas får gå där. Jag kan varmt rekomendera waldorf om nån funderar på det.  Blir nästan sugen på att jobba där till och med. Jag är iofs sugen på att jobba överallt just nu :)
Nej nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0