Glad Midsommar!

Har spenderat dagen i oxelösund.
Hämta mamma och Hanna vid 11 och åkte ut till mormor och åt sill och potatis.
GRYMT gott, jag åt hur mycket som helst.
Sen åkte vi ut till jogersjö och dans runt stången men jag slapp för Lucas ville inte dansa :)
Mormor va med på Linedance uppvisningen och jag vart så grymt sugen på att börja igen.
Ska kolla upp vad som finns här i stan.
Hem till mormor igen och tände grillen, gjorde spett och klyftpotatis och min nya älskling haloumiost :P sjukt gott.

Har vart en bra dag.
 Lucas har haft jätte kul med Tindra och Noah men jag har vart så himmla trött och den underbara alergin skulle jag gärna slippa.
Glömde tyvärr ta ögondropparna i morse så ögonen är helt sönderkliade.
Vart ett midre bra slut på Lucas dag då han vart getingstucken på kinden precis innan han skulle sova :( Stackarn. kan bli en jobbig sommar eftersom han redan innan var rädd för minsta lilla flygfä typ som blomflugor. han lär ju inte vara mindre rädd nu.

Nej om jag skulle ta tag i disken och sen gå och sova. Behöver ta igen lite sömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0