Måndag.

Jaha då har man skurat sönder köksgolvet då :P
Hm ibland får jag fin fina idéer för mig.
Idag fick jag för mig att jag skulle skura golvet med borste för jag tycker inte att det brukar bli rent när jag kör med svabben. Så jag la mig på knä och skrubba. När jag hade kommit halvvägs så skriker Valle och jag går ut til honom. När jag återvänder till köket ser jag att golvet är Lite matt och vädigt repigt! kanske inte så bra men rent vart det ju i alla fall ;)

Har verkligenn fastnat i sagan om isfolket nu. Läser som en tok. Varje gång jag matar valle så plockar jag upp boken och blir oftast kvar med den i handen en timme till efter att han ahr ätit färdigt, det är så himla skönt att läsa igen. var länge sen jag hade läslust.

Sökte lite på nätet om träning efter graviditeten. var ute efter lite bra mag övningar.
Till min stora fasa stod det att man inte ska jogga förrän 6mån efter!!!
AAA det innebär att jag inte får jogga förs i oktober :( Och vem vill jogga då?
Inte jag i alla fall. JAg som har längtat så efter att få springa.
Vi får väl se hur lydig jag är. Tänker vänta till början på augusti i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: julia

VA? de kan ju inte stämma. de där om 6 månader.

2010-07-04 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0