PysslaPysslaPyssla.

Är grymt sugen på att göra massor av saker. Linda skrev att hon börjat virka på nallen som fanns med i en gravid tidning och jag vart jätte sugen på att göra det samma. Har börjat tre gånger nu och det har slutat med att jag har repat upp allt :) men jag ger inte upp en, gör ett nytt försök i morgon.
Sen vill jag sticka klart dockan som jag har börjat på och så är nästan ramen klar på pusllet jag fick med mig från mormor sisst..
Är väldigt sugen på att sy med men jag har ingen symaskin. Ska kanske kolla med Åsa om jag kan låna hennes om den fortfarande lever.
Känner mig grymt kreativ just nu och det känns kanoners. Jag blir så himla glad när jag har sånna här perioder, vi kan ju hoppas att det håller i sig hela sommaren. ;)
JAg hoppas att jag kommer i väg till Jessica i örebro när det är tänkt. Längtar så efter min darling. Och sen är det Vibäck veckan efter det och det ska bli så himla skönt!
Känns som att jag har mycket att se fram emot nu.
I morgon kommer min första Linas matkasse ska bli spännade och se vad den innehåller. Skönt att slippa fundera på vad man ska äta den här veckan :) Om nån blir nyfiken så gå in på linasmatkasse.se
Nej nu är klockan för mycket igen. Att jag aldrig lär mig!
I morgon ska jag till jobbet och bråka om massa penagr som jag inte har fått. JAg hoppas det går bra för jag orkar inte hålla på och bråka o dra in facket o grejjor.
Aja sov gott för det ska jag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur va matkassen då? nyfiken

2010-06-17 @ 10:49:16
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0