Skit dag.

Har inte vart nån vidare rolig dag i dag.
Först tandläkaren. två hål lagade bara 2-3 kvar nu :(
Sen hade jag självklart ingen motivation idag alls till att fortsätta med det jag påbörjade igår.
Fick i alla fall upp några kartonger från källaren så jag kan plocka ner lite av Lucas saker.
Sen har jag tvättat med o det går sådär med Valle på magen och så hade jag glömt att sätta på torkskåpet så nu hänger det blöta kläder i hela lägenheten.

Mitt psyke mår inge bra när det inte är sol. Har vart väldigt låg idag.
Jag hatar när jag känner mig ensam. Jag har massor av vänner. men tyvärr bor ingen i nyköping.
Till och med oxelösund känns långt bort när man inte har nån bil.
önskar att nån kunde bo här så man kunde ta en promenad i bland eller en fika på stan eller vad som helst. Det är tur att Johanna och Henke kommer förbi och dricker kaffe i bland i alla fall annars skulle jag bli helt knäpp.

Aja nog med klagosång.
I morgon blir dett säkert en helt underbar dag :)
Basse kommer med spjälsäng och dvd i alla fall så i morgon ska jag se på film. jag har längtat!
 Har ni några bra film tips förresten så skriv en komentar. tycker inte att det har kommit så mycket vettigt på nyhetslistan på sista tiden. kanske finns massa gamla man kan leta upp.

Nej nu bir det sängen. Trött som en mössa och ont i mahjong axeln ;)
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0