Onsdag.

Hm mitt förra inlägg är spårlöst försvunnet.
Jag har varit så grymt trött i ett par dagar nu. Men har insett att det förmodligen beror på att jag aldrig går o lägger mig i tid :P Måste försöka skärpa mig.
Har börjat känna av allergin lite med. ska gå in o kolla vad det är för pollen som härjar nu men tror att det är gräs. Har för mig att jag kolla förra året.
solen skiner och gräsklipparen brummar utanför så det börjar känns lite som sommar nu.
Idag kommer Joline hit vilket är väldigt najs. Var länge sen vi såg nu.
Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla upp i taket och lyssna på Melissa Horn ett tag innan lilltrollet vaknar och vill ha mat.
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0