Söndag.

Underbar dag.
Familjen Ahlqvist kommer att somna ovaggad i kväll.
Tog första löparstegen för i år och det gick oväntat bra. Men jag måste köpa ett par vettiga skor att springa i.
Sen lånade jag bilen och åkte ut till gummsbacken på jakt efter en madrass till spjälsängen.
Hade hittat en på jysk som jag  hade bestämt att jag skulle köpa men när jag väl såg den vart det inte så. den var så tunn. Hittade en på lekia i stället. Passade på att gå in på willys och handla när jag ändå var där men de har ju byggt om hela affären sen jag var där sist så det blev ett himla springande fram och tillbaka innan jag hade hittat allt.
Nicklas släppte av oss i hamnen och vi träffa mamma en sväng och åt glass.
Tog världen omväg hem så dagens mortion är ju definetivt avklarad.
Sen vart det fiskbullar och potatis med rivna morötter till. Mest morötter om man frågar lucas.
Nu sover barnen och jag ska äntligen titta på en film.
 
over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0