Lördag.

Lucas kom vid nio i morse. vi tog en promenad bort till coop och handla och fika lite.
Lagom tills vi klev innanför dörren igen så ösregnade det. sen har det regnat en kvart, vart sol en kvart, regnat en kvart , vart sol en kvart och hållt på så hela dan. Men vi har haft fullt upp här inne. har röjt lite var stans.
skönt att få lite gjort. har för visso lite kvar men det kan jag ta i morgon.
Pappa, Marie och Albin var här förut. Vi åt pizza och så fick Lucas födelsedags pressenter.
En cykel som han kan ha hos nicklas, En leksaks gräsklippare som han älskar. Han lekte ju till och med med Adams gräsklippare i vintras när vi andra åkte puka. Och en saltkråkan film.
Synd bara att min tv hamnade i soprummet idag. ljudet la av. Ska hämta en tv hos min mormor i morgon men behöver ju ha en dvd med. Min var ju inbyggd i tvn.
Har dragit ur anntensladden igen. Så himla skönt. var utan i åtta månader förra gången och det var bara dumt att stoppa i den igen men jag skyller allt på han som köpte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0