Torsdag.

Det är redan torsdag. HAr så dålig koll på dagarna när man är hemma alla dar i veckan.
Lämna Lucas på dagis och åkte hem och fixa lite. vet inte vad jag gjorde men vipps så var det dags att åka och hämta honom igen. 
På vägen hem plockade Lucas massor av pinnar som han började leka att det var fiskespön så jag kom på den briljanta idén att vi skulle göra en fiskedamm när vi kom hem. Det vart en succé.
Kommer förmodligen få stå o fiska hela dagen i morgon med men så länge Lucas är på bra humör så är jag glad.
HAr vart grymt trött idag så jag ska försöka gå och lägga mig snart.
I morgon blir det förmodligen grillning med jobbet. hoppas på fint väder bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0