L I T E snö..

JA det snöar lite ute. Typ storm.



Gårdskarlen försökte ploga trottoaren och det gick sådär. han körde fast tre ggr bara utanför mitt fönster.  Sånna här dagar är jag glad över att jag inte behöver gå utanför dörren. Vi får väl se om Nicklas tar sig hit sen när han ska hämta Lucas eller om han får stanna till i morgon.
Ser ut som att det snöar lite mindre nu i alla fall...

Jag försökte ta kort på mina tomtenissar förut. Lättare sagt än gjort. Fick en bild som jag tyckte dög till  julkort i alla fall.




( inte bilden som ska skickas :P )


Nu blir det Pannkakor.


Kommentarer
Postat av: peckis

haha vilka nissar du har, underbart <3

2010-11-28 @ 20:17:32
Postat av: joline

Hihi nååååå så söta <3 Åh! Pannkakor!!!

2010-11-28 @ 22:11:40
Postat av: Jenny

Det var ju PRECIS den bilden du skulle ha använt - störtskön ju!

2010-11-29 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0