Förkylning.

Förkylningen har flyttat in i min kropp utan att fråga om lov.
Varför ska det vara så svårt att fråga först? Då kunde jag vänligt men bestämt sagt tack, men nej tack. Men jag får väl hoppas på att den flyttar vidare snart eller helst dör.

Regnet öser ner men det stör mig inte så mycket just nu när jag sitter inne i värmen och dricker te.
Bara det slutar innan jag ska ge mig i väg och städa på världen bästa dagis. Funderar på om jag ska gå en sväng förbi stan med, Har ju en mamma som fyller 45 på torsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. JAg är ju sån som vill komma på den perfekta presenten och som blir jätte besviken när jag inte kommer på något. 

Nu tänker jag lägga mig på soffan och läsa lite sagan om isfolket.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0