Söndag.


Jag har haft en underbar helg!
Fredagen började katastrofalt men dagen vände efter tandläkarbesöket.
Gick en sväng på stan och en liten flaska vin och lite godis, mötte upp Göran som kom från jobbet och gick till paradiset( hobbylokalen) och fortsatte på mitt flygplans bygge.
Det är roligare än vad jag hade trott (sluta le Göran!!) Tyvärr har jag ju inte så mycket tid till att vara där men det blir ju snart lite bättre.
Drack vin, åt godis och byggde, en trevlig kombinatiom tycker jag.

Lördag morgon satte jag mig på tåget mot Linköping och konstaterade att det fortfarande är lika tråkigt att åka tåg :P Var ju ingen större fara nu för jag skulle ju inte så långt.
Mötte Jessica på stationen och vadrarde upp på stan och mötte de andra töntarna.
Vart en kort sväng på stan. Inhandlades en sockerskål och tre burkar till Lucas rum.
Handla på vägen hem och sen vart det en  typisk töntkväll men god mat och massor av godis, en film och massa snack.
Tack flickor för denna gång. Hoppas det blir snart igen.


Kommentarer
Postat av: joline

Det låter som en jättemysig helg :D

2010-10-26 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0