Tisdag.

Det hade inte slutat regna när jag släpa mig ut ocg bort till dagis :(
Men det regna inte så mycket i alla fall.
Kändes i kroppen efter när jag hade städat klart att jag inte är helt frisk för jag var helt slut.
Hoppas att jag är bättre till helgen bara för då är det äntlig dags för tönthelg :)
Ska bli så kul att umgås lite med bästaste tjejorna igen. det är ju på tok för sällan som vi ses.

Vart ingen sväng på stan i dag, det får bli i morgon i stället.
Men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa.

Håller på med stor rensning här hemma. Gick igenom min garderob i dag.
Ska bli så skönt när det är klart. Trivs så himla bra här hemma nu, är bara lite fix i Lucas rum och att få ordning i det så kallade data rummet som det inte har vart en dator i det senaste året :P
Men det kommer bli så bra när det är klart.

Nej nå blir det sängen så att jag orkar med det som ska fixas i morgon.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0