Måndag.

Lucas sitter och tittar på filmen Bilar som han fick i julklapp.
Undrar hur många gånger som jag kommer att få se den i år? Kanske ska räkna.
Hittills är det nog 4ggr och jag har redan tröttnat.

Hade tänkt att gå till bibblan idag men det är så kallt så jag vill inte gå så långt.
Blir nog en sväng till pulkabacken i alla fall.

Har lite lite problem i pysslet just nu. Har fortfarande inte fått klart broderiet på sockorna.
Så jäkla irriterande. Nu har jag gjort fel TRE ggr på ena sockan. Det är så jäkla tråkigt att repa upp.
Men ska ta tag i det idag så Lilly kan få dom innan det blir vår :P

Sen fick jag ett stick projekt av mamma i julklapp. Jätte fina sockor men jag fattar inte hela beskrivningen. Behöver hjälp men jag vet inte vem jag ska fråga.

Sen har jag ju bestämt mig för att lära mig virka oxå, vilket inte heller går så bra..

Aja men det reder väl ut sig med tiden.

Göran önskade sig en mössa så han fick en mössa.




Kommentarer
Postat av: joline

Ja men den var ju också fin! :D Du är så duktig!!! <3

2011-01-03 @ 14:31:46
URL: http://jagochitrim.blogg.se/
Postat av: Göran

Den är väldigt skön att ha på skallen. :)

2011-01-03 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0