Torsdag.

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen.
Har fått massa bra saker gjort idag, känns väldigt skönt.
Blir det bara klart med a-kassan nån gång så känns livet mycket lättare.

Har blivit en del virkning de sista dagarna min sjal blir klar i morgon, bara ett varv kvar på den.
Ska försöka lägga upp en bild. Den var väldig tråkig att virka men det är skönt att ha ett sånt projekt som man kan pyssla med medans man tittar på film eller liknande.

Har inte stickat något på sockorna, har inte känt att jag har haft tålamod till det men kanske ska ta tag i de i morgon.
Har även börjat virka på en bil, den vart sådär, funderar på att repa upp och byta färg på ihop virkningen men jag vet inte om jag orkar. Annars är det bara däcken kvar på den.


Nu vill jag ha vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0